Tre killar...En kväll


Ligger ner myst i sängen och funderar över morgondagens klädsel, som Tindra skrev tidigare kommer hon ha fest imorgon! Bara att tagga till! 

Igår var jag ute med några kompisar... och det var lite små pinsamt. 
Vi var bara 7 personer... men jag har legat med tre av dem. H och D var över ett år sedan och de flesta av våra gemensamma vänner vet om det. H och jag hade inte bara sex utan var på G ett bra tag. Otroligt fin kille. Det är en sådan kille som man vill tvinga ihop sin bästis med, för att man vet att hon kommer bli otroligt lycklig. Heeelt underbar. D och jag träffades på en fest... hemma hos kille nr 3, G. Han var nydumpad så vi låg mest och pratade om hans ex. Även han en jätte fin kille! Tjejer, leta inte för jag har hittad de två perfekta! 

Nu kommer det jobbiga... killen vi kallar G. Det är killen jag träffade för några veckor sedan, läs mer om de här
----> http://sexaddicts.blogg.se/2011/april/lordags-natten.html

I slutet av kvällen var vi bara fyra personer kvar... Jag D, G, och en till kille. D och jag satt under samma filt bredvid G.

fy faan vad förvirrande de var.
Jag satt mellan hans ben och lutade mig mot honom. Det var helt oskyldigt och berodde på att vi båda frös och de fanns bara en filt.
Oskyldigt eller inte så gjorde de mig glad.
Jag uppskattar de få gångerna man kan sitta så där med någons armar omkring en utan att behöva känna någon press. Jag och han skulle ALDRIG göra någonting med varandra igen! I de stunderna känner jag att jag har ett värde. Att någon är snäll utan att "kräva" någonting mer av mig.

Det tar bort den där känslan av skam...

Men att sitta där mellan två killar man legat med känns inte helt okej.

Jag ångrar inte det jag har gjort... men jag önskar ibland att jag gjort annorlunda

Med all Kärlek Från Angii



joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare dagen:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_21.html

2011-04-21 | 22:33:47 | http://domkallarmighannes.com
Jerry

hej!!! du behöver en trygg säker o kärleksfull kille... adda min msn o snacka där...

[email protected]

2011-04-28 | 21:37:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥