Lördags natten.



Alldeles för mycket drinkar för att jag ska minnas vad som hände under natten, men action var det. Smygande närmanden och oskyldiga händer när ingen ser. Två personer som känt varandra ytligt i några år dras till varandra i alkoholens rus. Två personer som kommer skämmas på måndag morgon när de passerar varandra i korridoren med sänkta blickar. Två personer som delade en natt tillsammans och inget mer än det. Två personer....det kunde varit värre...det var ju inte tre personer iaf!
Jag kan bara skratta åt det hela eftersom att jag inte ens vet vad som hände. Jag minns vissa bitar av kvällen , men jag är inte säker på att jag minns allt. Jag minns hur jag behövde vila och han följde med mig. Minns händer som utforskade varandras kroppar hetsigt. Det kändes som att vi båda hade längtat efter det. Jag har egentligen aldrig sett han på det sättet och jag vet att det är ömsesidigt. Jag hade längtat efter sexet sen de utövades för 14 dagar sedan.
Som tur är känns det inte alltför hemskt idag. Känns fan ganska skönt ändå! Trots att de hela gick åt helvete och var misslyckat för att vi båda var lite för fulla.
Känner att det finns en sak jag behöver dela med mig av
Han gick ner på mig och omg vad grym han var. Trodde inte ens att det kunde kännas som det gjorde igår. Ofattbart grym.
Nästan så man ska haffa honom för evigt för att få uppleva det när man vill. Det är värt att tänka!

Love Angii


alice

varför inte? kroka han :D

2011-04-13 | 00:09:04 | http://alicebliss.blogg.se/
Angii

Haha, jadu..är nog inte redo för att kroka någon just nu. Försökt, men det går inte. Attha sex med någon jag tkr förstör hela relationen. Han blir en av "dem" och ärinte sammapersonsom innan.Undermedvetandet säger säkert ifrån för att "han" gjort mig illa,

2011-04-13 | 00:16:08 | http://sexaddixt.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥