Som en prinsessa i hans armar



Med honom känner jag mig lycklig efter.
När han åker vill jag bara mysa ner mig i täcket och hans doft.
Han får ta på mig.
Röra mig
Han får fan göra vad som helst med mig.
Bara det är han.

Min älskade finfina livskärlek var här ikväll.

Han "sjukanmälde" sig på jobbet och kom hit för att se fotbollen.

På eget initiativ...är chockad och otroligt glad.
Vi såg fotbollen...som var Pinsam!
Seriöst...de har ca 17 invånare och 11 av dem är med i landslaget?
Huuur svårt kan de vara att göra mål redan i första halvlek? HUR?
Med honom känner jag mig lycklig efter.
När han åker vill jag bara mysa ner mig i täcket och hans doft.
Han får ta på mig.
Röra mig
Han får fan göra vad som helst med mig.
Bara det är han.
Stör mig lite på att han inte kan "bara vara"
Utan vi måste alltid hålla på med varandra.
Sjuuuukt jobbigt när man följer en match.
Dock får jag skylla mig själv.
Känner ju han ganska väll nudå efter två och ett halvt år.
Han är sån tills vi har "gjort det"
Sen blir han lugn igen :)
Han var så jävla snäll idag.
Omtänksam, små enkla saker som
"Ligger du bra?"
" Behöver du hjälp"

Behövde det och honom
Det känns så äkta och jag vet att det är det.

Mådde som en liten prinsessa...hihi...



Att ligga sådär efter att ha haft sex med honom är den bästa stunden.
Vi båda är utmattade och andfådda. Han säger hur mycket han älskar att ha mig i sängen.
Han är nöjd och jag är stolt. Känns så bra att se honom på det sättet.
Och att bara få ligga helt kraftlös med huvudet på hans bröst och hans arm om min kropp
Där här jag hemma!









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥