Positivt resultat på graviditetstestet <3

Det var positivt..
Vet inte hur jag ska göra.
Har inte sagt de till någon än.
Känns som att de är min sak.
Har en tid på måndag...då kommer jag fatta ett beslut.
Kanske borde informera mitt galna ex...
Men igen, det är min sak, ingen annans.
Jag vet ändå vad han kommer säga.
Vet vad han kommer tycka och göra.
Berätta för familjen och bråka.
Orkar inte det just nu.
Samtidig som jag vill behålla de är jag osäker.
Kommer jag klara av de ensam?
Och samtidigt klara av allt plugg?
Det är en unik känsla.
Någonting växer i mig...ett liv bildas...
Jag är så lycklig, men även så splittrad-

Abort är emot mina principer.
Men under dessa förutsättningar...
Kanske det är de bästa att göra.
Jag kommer klara av det.
Men vill jag verkligen att mitt barn ska växa upp utan en pappa?







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥