Jag ska bli mamma.

Skolan om några timmar.
Kommer troligen springa på mitt x och ska försöka prata med honom.
Men han är avvisande och kommer troligen att ignorera mig.
Även om han vet vad de gäller

Fan Fan Fan
Har legat i soffan med en kompis och ätit godis hela kvällen.
Kollade på idol och en film typ
Sen pluggat
Och hela tiden tänkt.
Känt efter och försökt att avgöra.
Kan inte beskriva känslan jag har.
Jag kan inte fatta ett sånt här beslut..
Det är inte rättvist...Varför?
Jag vet vad jag vill, men jag vet inte vad som är bäst,

Jag tror jag vet hur de kommer bli.
Jag ska bli mamma
Tror jag.
Som sagt, imorgon klockan 5.
Med eller utan hans stöd kommer de att avgöras.
Och troligen utan..
Fuck it, det är inte hans sak
Han skulle inte ens stanna kvar.

Ge mig mod
För jag skakar av rädsla






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥