Förvirrad....behålla eller abort?

Ligger i sängen fortfarande. Har inte känt för att gå upp än idag, trots att klockan är lite över fem.
Har lämnat sängen en gång och då tog jag mig hela vägen till balkongen.
Skäms lite över det.
Fast vanligtvis hade jag rökt ca 7 cigg idag och nu har jag inte ens rökt en halv.
Ska jag behålla det finns inget alternativ. Då äre bara att fimpa ciggen, men behålla glöden ;)

Förvirrad som fan...hur ska jag göra?
Och igen, utan en pappa?
Är det egocentriskt av mig om jag behåller det?
Jag vet att jag kan bli en grym mamma. Inge Snack om den saken.
Jag förstår att det är tufft och jag är ung. Men?
Ibland blir de inte som man har tänkt sig...nu är det ett dygn kvar innan jag har gjort mitt val.
Ett dygn, sen är min framtid avgjord...


Ångest ångest ångest.
Ligger och klappar på magen
Försöker föreställa mig livet som mamma.
Hur den skulle se ut...hur den skulla vara.

Om jag väljer en abort...då får jag aldrig veta
Och de känns inte rätt.


dfd



Cassandra

Jag gjorde en abort tidigare i våras.Det var otroligt jobbigt och svårt, men för mig var det rätt beslut. Det där med att du aldrig får veta hur det känns att bli mamma är fel, eftersom du kan få barn senare i livet när läget är mer stabilt. Jag menar inte att välja åt dig, men mitt råd är att tänka igenom det noga, och se vilket som får mest, för eller nackdelar. Hoppas du klarar dig igenom det här och att du mår bra! <3

2011-09-19 | 12:13:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥