Första dagen som medveten barnbärare :)

Första dagen som medveten barnbärare :)
Känns galet...men ska inte tracka er med de.

Har en jobbig känsla av ensamhet.
Jag älskar att vara själv, de skönaste med att det tog slut mellan mig och mitt x.
Vi levde på varran, MINST 6 dagar i veckan sov han här.
Nu kan jag gå på långa promenader och bara vara ensam.
Det är härligt. Det jag saknar är närheten. Att bara få ligga i någons famn en hel kväll och mysa.
Att få känns sig omtyckt...
Om jag går ut i helgen vet jag vad som kommer hända...inge snack om saken. Här ska de liggas!
(och de ska bli kul att festa nyckter för första gången)

Ligger nermyst i sängen och ska snart sätta mig och plugga.
Om mitt livs kärlek kommer ifrån jobbe kommer han hit sen.
Fast vi börjar prata om att ge upp allting en gång till.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥