Back...

Hej! Det har varit mycket känslor och så senaste tiden. Svårt att förstå vad det är som händer just nu. Snart kommer de inte gå att dölja längre..min mor blev enorm..hoppas jag slipper det.
Pappan vet ingenting...och jag vill att de förblir så. Hans familj skulle bli galna, ringa mamma och skrika...i princip tvinga mig tii abort. som sagt, de är sjuka. Min lilla kiid...åhhhh! Bara 5 och en halv månad kvar...Min fina kommer snart <3

Kommentar från september.


Jag gjorde en abort tidigare i våras.Det var otroligt jobbigt och svårt, men för mig var det rätt beslut. Det där med att du aldrig får veta hur det känns att bli mamma är fel, eftersom du kan få barn senare i livet när läget är mer stabilt. Jag menar inte att välja åt dig, men mitt råd är att tänka igenom det noga, och se vilket som får mest, för eller nackdelar. Hoppas du klarar dig igenom det här och att du mår bra! <3

Vill tacka för att du tog dig tid att skriva. Blev jätte rörd och uppskattar det oerhört mycket!
Fördelarna vann och jag mår relativt bra...lite rörigt bara, men så ska de va!
Hoppas du mår bra! Tack!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥