Repris...

Gissa...åter igen...Mister F ställde in.
Sa till han att de var sista gången nu.
Grejen är den att de har dykt upp massa saker som gjort att han behövt ställa in.
Men jag orkar inte.
Jag känner att det ger mig ingenting mer än ångest.

Samtalet i telefonen gick väll si så där.
Sa som jag kände...att jag var ett andrahandsval och blev ledsen när de blir så här jämt.
Han sa att han förstod...att han har gjort fel.
Pallar fan inte. Tagit mig en timme att skriva de här.
De vill lixxom inte komma ner på tangenterna och in i datorn.
Vet inte ens hur jag känner själv just nu.
Behöver verkligen någon att prata med just nu.
Tror jag...känner mig så ensam med alla dessa tankar.

Frågade Brodern om de fanns röka tillgängligt.
Bra Där Angelina! Vad fan håller jag på med?
Blir så trött... och endå kommer de bli en liten grogg nu innan jag ska sova.
Pallar inte tänka längre.



Behöver Kärlek...Behöver känna att någon uppskattar mig.
Behöver vara någonting mer än ett andrahandsval.
Behöver bli älskad.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥