svimmade i duschen och fick mens...


http://4.bp.blogspot.com/_03TaYR67qqs/TDfhe92H74I/AAAAAAAAA4c/DybG9NY3cV4/s400/3506-000132.jpg
Det pinsammaste som hänt mig skedde i duschen hos mitt Xnr 1.
Vi hade haft vilt sex i flera timmar och jag var helt utmattad när vi bestämde oss för att ta en dusch tillsammans. I duschen hade vi sex, stående mot väggen, och åter igen gick de ganska vilt till.
De blev helt suddigt framför mina ögon som började rinna, huvudet snurrade och jag såg knappt.
Min kropp vek sig och jag hamnade på golvet...de här hände mitt under vårat mysiga dusch sex...
Inte så pinsamt ännu...de kommer.
Vi satt på golvet i duschen och pratade medan jag satt där och skakade utan att se någonting tydligt.

Då var hela situationen inte så pinsam...de var ju bara han och vi skämtade bara om det...men sen.


"Gjorde du illa dig? Det rinner blod..."
Mitt i allt kom min mens...






 

 

 

 

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥