Svar på kommentar.

"Inte för att vara sån men jag hoppades på att få läsa lite om sexberoende du vet lite nasty stuff and shit, helt seriöst bruden det låter mer som att du har daddyissues än ett beroende. Hate to break it to you men jag vet folk som är beroende och din livsstil ser mer ut som en brud som gillar att ha sex och inget annat. Peace !"

"Missbruk är en allmän benämning på användning eller behandling (av människor, saker eller droger) som anses skadlig. Inte sällan är den missbrukande personen beroende av ämnet eller fenomenet den missbrukar."

Ett missbruk är någonting skadligt. En person som hanterar alkohol med inte behöver dricka för att må bra är ingen missbrukare. Missbrukare "Missbrukar" någonting, som en drog, sex,sprit,mat osv. Jag mår inte bra av det, de är en form av självskada för mig.    

En brud som gillar sex och mår bra av det är ingen sexmisbrukare anser jag. Så länge man inte gör någonting för att man måste är det inget större problem.

Jag har accepterat att jag är missbrukare för länge sen. Mat, Sprit, Tabletter är några av mina tidigare problem.
Tror jag har bättre koll än du har, trots att du känner folk som är "beroende", så Shh..

Angii.


Anonym

grymt!

2011-05-04 | 00:16:08 | http://feliciaaulen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥