Presenterar er för mitt X.

Satt och läste i bloggen och insåg att jag nämner mina x ganska ofta.
Jag ska presentera er för det sista. I framtiden kallas han Xnr2,
Det här är inte killen jag träffade för några dagar sen.


Avskrivet från dagboken.


Dags att möta ett ex. Förstår inte varför jag gör de. Mina känslor för honom är försvunna. Han är snäll men jag orkar inte med honom igen. Han vill antagligen ha sex; varför skulle han annars höra av sig? Hopps att jag slipper ikväll. Och om det händer vill jag vara den som tar insiativet  Vad spelar det för roll egentligen. Har redan legat med varandra typ 100 gånger så. What Ever.




Den här killen var betydligt äldre än mig, men det märktes inte. Han var en fin pojkvän under den största delen av vårt förhållande. Vi träffades i säkert 3 månader innan vi "blev tillsammans". Under de tre månaderna levde vi i princip tillsammans. Vårar förhållande höll i ca ett halv år innan han dumpade mig.... Via en ändrad relations status på Facebook. Det var när jag sa ifrån och bad han acceptera min tid. Det var när vi båda var upptagna under veckorna och knappt han ses alls. Det var en stor skillnad, för tidigare sov vi ihop 5 dagar i veckan. Den här helgen skulle vi ses antingen fredag eller lördag. Han skulle ut med en kompis en av dagarna och samma sak gällde mig. På torsdagen frågade jag vilken dag han skulle ut, så jag kunde bestämma när jag skulle ut. Jag ville vara säker på att inte sitta själv ännu en kväll för att anpassa mig.  Sa det till honom och då passade det inte längre. Han sa " att det märker vi". Hade jag planerat in någonting den dagen som vi märkte att han kunde hade vi inte sätts på två veckor. Självklart saknade jag honom. Hur som helst sa jag " Jag vill inte sitta hemma en hel kväll för att du inte kan bestämma dig för vilken dag. Vore snällt av dig att kolla det så jag kan planera. Jag orkar verkligen inte sitta en hel kväll och för att du planerar om igen. Vet jag inte hur det blir planerar jag inte in någonting annat. För att vi inte hinner ses så ofta och när det väll går vill jag inte missa det".
Helt plötsligt vart jag dumpad för att jag "tofflade" honom. Det var tredje gången han dumpade mig.





Eremiten

pfft...Vilket sätt att bli dumpad för...å vilket sätt att bli dumpad PÅ! Lider me dej..

2011-05-11 | 03:56:58 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥