På väg hem gråtandes.

Nu är jag på väg hem. Inget internett men skriver ändå och lägger upp sen.

Skulle till mister F, men så blev det inte.

Jag gråter, mitt bland massa folk.

Jag skadade mig själv igår.

Det var över ett halvår sen de hände sist.


Nu vill jag bara hem fort som fan och lägga mig. Kanske kommer åka till mitt X och sova där inatt. Vet inte än. Vågar nog inte sova ensam när jag mår så här. Förstå hur illa det är när man är rädd för sig själv.

Ligger i sängen nu. Vill skrika och slå.
Hur jävla ont kan de göra i en människa?







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥