Lördag...en kväll vi inte vill minnas.

Lördag- En ångestkväll som slutade i dimma och blåballe

Segade hemma ett bra tag innan jag beslöt mig för att chilla med min bror och hans vänner. Mysigt pårökta som vanligt. Hade ett stort behov av att göra någonting dumt..men de e inte min starka sida.  Drog i mig massa vin istället och efter många om och men kom jag och mister f fram till att vi skulle ses ändå. Det var då jag bestämde mig för att göra någonting som är emot alla mina principer. Jag rökte på.

På väg till tåget mötte jag upp dom igen, hetsade dom att tända den och sen blev de en total dimma. Aldrig varit så nojig i mitt liv. Pga ca 600 g mediciner om dagen är jag väldigt lätt påverkad så…

Den värsta resan i mitt liv..trodde alla såg…trodde alla kände lukten..trodde alla visste…

Väl hemma hos mister F…

Vi låg i sängen och bara…smekte varandra i tystnade. Så låg vi i säkert en timme…innan jag tröttnade på att ingenting hände.

” Nu sover jag istället, de händer ju ändå ingenting”

Hur fan kom jag på den iden? Kan ju bero på att jag inte ville att någonting skulle hända. Blåballe för honom…

Väntar spänt på mensen…glömde kolla om jag var gravid…







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥