Liggande med ångest.

Låg i sängen och låtsades halv sova när han kom och kröp ner bredvid mig. Det kändes inte rätt inom mig, en svag ångest tryckte över mitt bröst. Det kändes som att jag inkräktade på hans liv fast  jag vet att det inte är sanningen.
När hans hand började smeka mig över ryggen låtsades jag som att jag hade somnat. Fick kämpa för att inte släppa en tår. Ju mer han rörde mig,ju äckligare kände jag mig. Stackars kille. Aldrig mer, snurrade i mitt huvud.
Aldrig mer vid hans sida, aldrig, aldrig, aldrig mer!
Så låg jag i säkert två timmar innan jag somnade in. Jag ville bort därifrån.
Nu i efterhand förstår jag att de inte var han jag ville bort ifrån, utan mig själv.
Åter igen kände jag mig smutsig och det gör mig ledsen. Någonstans inom mig trodde jag att de inte skulle bli så med den här killen. Jag hoppades verkligen. När det väl blivit såhär kan allting förstöras. Han kan förändras i mina ögon och det är inte hans fel. Felet ligger hos mig.
Är det jag som är felet?

Trasig kärlek från Angii!


Anonym

Inte för att vara sån men jag hoppades på att få läsa lite om sexberoende du vet lite nasty stuff and shit, helt seriöst bruden det låter mer som att du har daddyissues än ett beroende. Hate to break it to you men jag vet folk som är beroende och din livsstil ser mer ut som en brud som gillar att ha sex och inget annat. Peace !

2011-05-03 | 16:58:48 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥