Igår blev det inte mycket vila för min del...

Igår blev det inte mycket vila för min del. Somnade ganska direkt efter jag skrev inlägget och när jag vaknade var de bara att plugga. Sen fick jag förfrågan om att gå på bio och de var juu liite roligare. Efter de åkte jag hem till mister F och slaggade där. Första gången jag mådde piss vid hans sida. Fy fan vad jag kände mig obekväm. Så jag vet inte om vi ska ses mer. Nu ere så att jag bloggar via mobilen och det är lite små jobbigt. Ska sätta mig vid datorn senare när jag kommer hem. Nu kommer jag sätta mig och kladda vidare i dagboken...skrivet nog av det senare! Puss från Angii



ANNE

usch, det är asjobbigt att skriva från mobilen ju ^^



förresten, har smyckesutlottning i min blogg just nu! lämna en kommentar här; http://favs.se/mode/tavlingsdags- för att delta, enkelt va? :)

2011-05-03 | 10:51:46 | http://favs.se/mode



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥