Hellu! har fått ett gäng med mail på framf...

Hellu! har fått ett gäng med mail på framför allt helgon.se. Eftersom att alla frågar i princip samma sak kommer jag att skriva mina svar här. Istället för att skriva samma sak ett flertal gånger :-) hoppas ingen blir arg på mig nu! Om någon har en fråga så skicka den till mig! Kommer svara på de jag får in innan sju idag. Resten kommer jag svara på imorgon. Ni är söta och min lektion e tråkiig! Puss angii.



Mariam

Fiin bakgrund du har i bloggen :)

2011-05-12 | 10:50:47 | http://mmeerriiaamsss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥