En vecka sen sist..



Hejsan!
Nu ere fredag och de betyder att statistiken sjunker till botten! Försåtligt!
Men de var ju inte de de här skulle handla om va?

Fullt upp idag igen och nu är det sängen som står på tur!
finns inte mkt att skriva om just nu när de handlar om just sexberoende och sex överhuvud taget.
de står ganska stilla...Det har gått en vecka sen sist....
Kom på mig själv med att sitta och klia mig själv på handen, stirra omkring mig och känna det där suget idag.
Så var det förut...efter en vecka var jag ett vrak och kunde inte tänka på annat. De var innan jag hamnade här.

Idag pratade jag med en kille som är 14 år äldre än mig. Vi kom fram till att vi har haft sex med lika många personer. Hans vän som är runt samma ålder hade varit med värre. Jag tycker själv att jag inte har legat med många. Helt ärligt, växlar mellan de killarna jag varit med ganska mycket.

Nu ska jag ta en natt cigg och försöka sova. Får inte tag på min broder och de betyder att de är knarktime för han ikväll. Han hade lovat mig...






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥