Dagens Ämne är Sex....

efrqe

Idag blir det ett tips till både tjejer och killar och de blev "sex" som ämne.

Vi alla möter personer som inte kan slappna av helt i sängen. Kan erkänna att jag kan ha problem med det ibland. Men kan man slappna av blir sexet mycket bättre. Ibland när jag har försökt byta ställning har de inte gått för att den andra personen inte är avslappnad. Det går inte att få honom över på rygg smidigt eller så. Så, mitt tips idag är: Våga slappna av!

Det är bara ni två där och jag kan lova att han/hon inte märker om ni har en hängig mage eller så. Ni ligger där för att ni vill ha varandra. Uppskatta den stunden och njut bara av det :)


Kärlek Angii,





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥