Chacha bloggen...hahahh... Nu är jag ute o...

Chacha bloggen...hahahh... Nu är jag ute och röker och passar på att slänga ett inlägg via mobilen. Jag åkte hem till mitt X iallafall...kom hit för en halvtimme sen. Redan sagt till honom att jag inte vill ha sex...men vi får se hur det går med det...han gillar sex...vårat sex kan fan ingen slå! Det är GALET! Men men. Har tagit en duch tilsammans än så länge och jag hoppas de inte blir mkt mer än så. Känns lite elakt mot mister F....men han sa att det inte skulle bli någonting seriöst i telefon idag så vi behövde inte ses. Nu är ciggen slut och jag ska in och sova. Slänger antagligen upp ett inlägg imorgon bitti. Pussar från Angii!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥