Honung gör alla heta?

GODMORGON!

Den där vackra saken ligger och sover fortfarande...så nu har jag lite ensam tid.
Har Halsfluss och valde att festa igår, inte smart!
Men va fan...jag hade kul!


Kvällen var rolig och skön.
Vi hade ett långt förspel kan man säga.
Pratade lite om vad vi skulle göra när vi kom hem
Fantiserade tsm
Kysste varandra över halsen.
Vi låste in oss på toan en gång.
Gav han en "lappdans"(?) och sög av honom en kort stund.
Vi kanske spenderade 20 min sammanlagt under hela kvällen med varandra på det sättet.
Lagom tycker jag :)


När vi kom hem var det...galet?
smetade in hela hans överkropp och "underliv" med honung.
Slickade av allting långsamt och retades med honom.
Det var underbart. Att slicka bort honung från honom gjorde det extra hett!
(TESTA) 

E
fter en skön dusch och en "efter sex cigg" mös vi ner oss i sängen igen och pratade.
Vi hade ett fint samtal.
Om hur vi ska kunna hålla ihop.
Om att vi måste lyssna och försöka förstå.
Älskar våran inställning!


GAY! Visste inte att jag var en sån fjolla!
Trodde inte jag kunde falla för någon på det här sättet.
Trodde inte på att någon skulle vilja ha mig såhär!
Men se, någonting hände.
Han är inte ett objekt....han är någon!
Jag är ingen "knulldocka"...jag är älskad!


Har sovit jätte dåligt, vaknat hela tiden med en känsla av att huvudet är tyngre på ett ställe.
Tror jag har hjärnskakning...blev ett fint fall igår!

Nu kan jag snart inte andas genom min hals och om jag inte har helt fel ligger den där söta saken och sover jätte sjuk.

Ska nog göra varsin fin smootie(?) till oss innan jag väcker honom...
(Kommer inte väcka han...ibland är de skönt att vara ensam!)

Juste, har lagt in lite små roliga inlägg som ploppar upp lite här och där i framtiden.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥