GRYM SHOW!


GRYMT GRYMT GRYMT

Bra show Slipknot bjöd på.
DÖDLIGT!

Sitter här nu med ett glas vin.
Det enda som jag hittade utom ättika som innehöll någonting.
Måste skaffa nytt imorgon!
Har varit sugen på att supa gaaalet hela kvällen.
De blev ingen fest efter... så tänkte festa själv.


Nu börjar jag känna av halsen...glömde att jag var sjuk!
Men ont som faaan gör det igen.


Det finns några besökare som hänger kvar, trots att det är väldigt sällan någon skriver.
Vill ni göra mig en tjänst?
Presentera er, skicka över er bloggadress om ni har!
Ni vet allt om mig och jag vet ingenting om er!

Inte ens era namn!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥