En vecka på P&L


♥GodMorgon♥


Efter en hård vecka på P&L har mycket fukkas upp. Man kan ju säga att det inte är som när vi åkte dit. En vecka utan mat och sömn kan få vilket par som helst att rycka ihop.

Missade exakt allting som jag åkte dit för. Helt ärligt…det var hans fel. Det finns ingen respekt när det är viktigt för mig. Var där ensam med alla hans vänner och hade ingen mobil. Så jag kunde inte dra iväg själv heller tyvärr. Blev ledse och sårad…många gånger den festivalen.

Jag menar inte att alla bråk var hans fel, men jag fick verkligen mycket skit som jag inte förtjänade. Jag har inga problem med att erkänna mina egna fel och svagheter!

Men med en enorm alkohol mängd i kroppen var jag lycklig ändå. Ju mer sprit, desto gladare!

Så enkelt är det…men RIP alla grannars sömn….

Jag var otrogen…och jag vet inte om jag ångrar mig.

Sprang på Mister F och de blev som de blev. Hade en galet rolig kväll med Tindra, han och många andra. Som slutade med lite myspys. Fine, ångrar mig. De var andra kvällen och jag berätta det direkt. Vi snackade om det och jag bad om ursäkt, menade verkligen det. Sista dagen pallade jag inte mer…det hade blivit för mycket bråk och för mycket elaka ord. När Håkan Hellström var låg jag i tältet med ångest. Han lekte leken ”hur svartsjuk kan hon bli” vilket innebar att han stötte och flirtade med tjejer hela dagen framför mig. Ignorerade mig totalt. Jag pallade inte och la mig tillslut.

Sen blev det att rymma från tältet innan de kom tillbaka och supa skallen av mig med Tindra och Mister F. Även den kvällen slutade med lite Myspys. Behövde nog det, omtanke, uppskattning… få känna att jag dög.

(min kille tycker jag ska gå ner i vikt… jag väger 50 kg och är 163 cm…5 kilo sen är jag perfekt. Jag borde göra ljusa slingor, inte vara känslig, bete mig så och så, klä mig som han vill)

Och ja, detta har han sagt ett flertal gånger.

Det var skönt att få känna att man dög som man var en kväll!



Blev mycket negatrivt nu. Han är min prins, min ängel och han menar aldrig någonting illa. Der blir bara fel ibland.

Men som vi båda säger.

vi växer tillsammans.

Blir starkare tillsammans

Lär oss om livet.

Vi klarar allt så länge vi lyssnar och förstår varandra.

Så länge gnistan finns kvar.

Så finns vi.









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥