Skolan igång, ex överallt, mitt livs kärlek osv...

Hej. Jag suger verkligen. Har varit på väg att skriva men någonting har tagit emot helt enkelt.

Update : Mitt ex och jag har börjat i skolan. Inte ett ord sagt mellan oss och mitt skåp är fullt med hans saker. Vi springer på varandra ca 4 gånger om dagen. Total ignorans.

Känns jätte skönt, men ganska töntigt. Finns inga känslor kvar för honom. De dog snabbt när han visade sitt rätta jag. Eller hans mamma lade sig i vårt förhållande. Tråkigt Tråkigt, vi passade väldigt bra ihop. Men Men. Tänker inte ens tillbaka på vår tid. Bryr mig inte och det är skönt!

Finns mycket viktigare saker att lägga energi på!

Har börjat träffa mitt livs kärlek igen. Han som fick mig att sitta på samma ställe och vänta i 6 timmar…han som fick mig att gråta varje gång jag lämnade hans lägenhet, Han som sårat mig gång på gång. Men även den mannen som gör mig till den lyckligaste på jorden.

Som min vän sa, ”Jag hatar honom, men jag älskar att se dig så lycklig som du är med honom”

Det är sant, den lyckan han ger mig går inte att beskriva. Som sagt… mitt livs kärlek!

Och så vad mer… har inte haft sen på två veckor!

Har haft chansen… men inte tagit den. Har känt att jag inte orkar åka i 20 min för att träffa en kille jag garanterat kommer ligga med och aldrig se igen. På något sätt blir jag lite äcklad av det.

Vill inte låta någon förnedra min kropp på det sättet. Eller mer låta mig själv förnedras på ett sätt som få förstår. Låter nog bättre!

Skolan har börjat igen och helvetet är igång.

Matte 5 dagar i veckan, och då är de tänkt att vi ska plugga en timme hemma varje dag oxså! Woooho livet kan man säga hejdå till! Nää, men de blir att satsa ordentligt i år och bara kötta på!

Bdw, måste skryta lite för er med! Har gått ner 6 KG sen i vintras! Det är såååå grymt! Nu är det bara 3 kg kvar sen är jag hur nöjd som hellst! Jiiiipppiiii!
Ska börja skriva på ipoden som jag gjorde förut...mkt effektivt!
Imorgon kommer jag eventuellt att sova hos mitt livs kärlek.
Om de inte strular upp sig som det brukar göra!
Håller tummarna, för jag vill ha hans kärlek <3

dfd







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥