Rökte...

Ikväll hände det igen
Efter att ha legat i sängen i sju timmar tvingade jag ut mig själv.
Vi åkte och fiskade...så började en kille röka
Alla andra hängde på...och de gjorde även jag.

Fy faaaaaaan! Jag hatar att vara borta på det sättet.
Vill bara att de ska gå över.
Och ändå gör jag det
Dumma Unge!

Pinsamt var det iaf.
Den enda killen som inte rökte påpekade hur idiotiskt de var när de bara var han, en av mina bästa killkompis och jag kvar.
så pinsamt att sitta där och höra någon annan säga det jag brukar säga.
kändes bara dumt.

Är ju inte en sån egentligen...bland de vidrigaste jag vet,
Men sker de framför mig gör jag det endå.
Brukar undvika att hamna i sådana situationer.
I förrgår åkte jag hem innan dom rökte.
De fick helt enkelt vänta tills jag blev hämtad.

Imorgon ska jag bada med Han....hoppas de regnar!
Börjat prata med mitt ex igen...dum ide :)








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥