Resan

Resan...
Han ringde på morgonen...skrek som vanligt....

Det slutade med att jag åkte utan honom, hans föräldrar avbokade resan mot hans vilja. Och han är myndig!

Hans pappa ringde upp min mamma i taxin på väg till flyget.
" Nu har han sagt att han inte vill åka med till Grekland och det måste vi lyssna på. Han vill inte att hon ringer mer nu. Han vill stänga av mobilen nu och att hon låter han vara ifred"

1. Han ringde mig konstant.

2. Han ville åka. Vilket han sa i telefonen hundra gånger.

Både jag och mamma förstod då att någonting var fel med den familjen. De har inga som hellst skam i kroppen. Ljuger som riktiga..finner inga ord.

Hans mamma ringde bris!
Barnens rätt i samhället! Han är inget barn! Tror de har missat det.
Efter de var de massa tjafs i några dagar. Första kvällen fick jag ett kärleks sms på 9 sidor. I telefon sa han att han älskade mig och väntade på mig. Samma dag ser jag att det är slut på fb! Blev förstörd. Efter allt jag gjort och alla timmar jag har pratat och tröstat honom lämnar han mig när jag är utomlands och bara ville njuta... Han förstod inte ens hur respektlöst det var! Han bokade en resa till oss på några dagar så vi skulle få en "ny start" för att han älskade mig men inte klarade av ett
Förhållande just nu...
Några timmar senare hör man mobilen vibrera och utan att ana någonting. Som en bomb.
" Vi ska inte ha någonting med varandra att göra. Du får mig att må dåligt. Tyvärr. "
Ringde upp och vi pratade om de helt lugnt. Men åter igen..."lägg på nu, du behöver inte prata mer med henne"
Börjar ni förstå?!?  Det är gaaalet!  :)
Och så var de de första dagarna innan han vände och började be om ursäkt och att han inte menat det han har sagt osv. Han berättade den riktiga anledningen till hans dipp och så.
Så onödigt är allt jag känner! Respektlös och pinsamt. Självklart mådde jag dåligt en dag. Men tvingade mig själv att vända det till lycka. Inte fan skulle han få förstöra min och 8 personer tills resa. Hell no.!
La mig i en solstol med "resten av ditt liv " i lurarna och bara slappnade av.
Gick in i mig själv och omvandlade all den negativa energin till positiv.


Han såg på henne med ärliga ögon.
Han pratade med sanna ord.
Han rörde henne med  kärleksfulla händer.
Han sa att han älskade henne.
Hon trodde på honom. Tyvärr.

Den här gången insåg hon
även den ärligaste
Personen var falsk.
Blev hon ledsen?
Nej, hon blev stark.
.
Hon lärde sig att inte vara stark när den andra var svag.
Det kände ingenting till. För Hon fick ingenting tillbaka.
Dom där fina existerar bars i filmer och drömmar.
Verkligheten är som en skräckfilm
Där han alltid kommer ha huvudrollen.
Kärlek för en natt. Det är allt hon kommer ge någon.
Sen kommer hon att vända sig om och gå.
Även om det bara är hon som förstår.

(skrev i början av semestern)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥