Ligger i sängen och tänker snart släcka ne...

Ligger i sängen och tänker snart släcka ner och försöka sova. Börjar känna mig ganska ensam och saknar det där som kallas samlag. Vilket är lite små jobbigt. De senaste dagarna har jag fått uppleva en annan slags kärlek från killar. Personer som gillar mig som en vän och inte mer än så. Självklart finns de vissa skämt, men de får man stå ut med som ensam tjej. :-) låg på än kompis säng i två timmar och spelade på ett gameboy medans han spelade på datorn.avslappnade och bekväma med varandra. Ingenting mer än så. Den här killen har jag känt sen åjag var 12 år. Min första pojkvänn som jag kysste förstå gången. Sjukt att tänka tillbaka på den tiden , vi var så små och oskyldiga då. Okej det var vi verkligen inte, mer helt förstörda. Rökte,drack och slogs. Alldeles för små för att hålla på med sånt! nu ska jag sova och kommer att skriva ordenlig imorgon. Lovar :-) älskar er. Angii<3






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥