Kände att jag inte borde röra mobilen mer ...

Kände att jag inte borde röra mobilen mer efter de senaste inlägget. Man kan säga att jag var lite små dragen. Resterande dagar var lika illa så. Hur som. Sista natten satt vi och drack bara 3 pers och resten sov. Av någon anledning kom vi in på att jag och han legat med varandra. Och han sa att han visste att de skulle hända första gången vi träffades. Och ja. Det var min första tanke. Lätt att läsa. Nu sitter jag på bussen och ska hem och äta. Sen blir de film med två tjejkompisar och så. Är trött som fän. Men när jag är ensam kommer ångesten och hälsar på. Redan nu mår jag skit. Palla att man inte kan vara ensam. Typ tönt! nu tog de slut på ord men ska skriva lite senare :-) puss puss angii <3



LIIV - vanlig men unik

vad åt du för gott då? :)

2011-08-16 | 06:35:35 | http://liivahliin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥