I väntan på livets kärlek och ånger...

Hej! <3

Sitter här igen och fördriver tiden i väntan på mitt livs kärlek. Han blev inkallad på jobb i sista sekund, men han kommer hit senare ikväll och stannar här över natten. Ska bli mysigt! Den mannen har fastnar i mitt hjärta!

Pratade med mitt galna ex på sms idag. Skrev att mitt skåp börjar bli fullt och frågade om jag skulle lägga hans saker hos vaktmästaren istället.
Han svarade aa gör det :). Var tvungen att fråga om jag var så läskig...fick svaret : Träffar en psykolog efter dig!
Bröt ihop av garv! När han mådde piss över skolan och allt sa JAG att han kanske borde träffa en psyckolog för att rensa huvudet och lära sig att lugna ner sig. Han är alltid stressad till max och har grov prestationsångest. Jag lärde honom massa andnings grejer som lugnade honom osv. Han Sa att de var en bra ide och bestämde sig för att träffa en psyckolog...
Men ofc! Mitt fel! Ha ha ha...

Började tänka på Mister F idag när bussen till honom åkte förbi. Saknar honom! Tänker inte på det, men när jag blev påmind om honom slog det mig.

Ångrar verkligen att jag släppte honom för mitt kära och störda x. Fine, de skulle aldrig bli någonting. Men de är väll inte de viktigaste? Det är väll att man umgås med någon man har kul och trivs med! Det gjorde jag verkligen med honom. Slängde iväg på Fb och frågade om han fortfarande inte ville prata med mig.

Och så, träffade en annan kille lite snabbt idag! Vi döper honom till Gaaangstern. Han är ingen Gangster, men vi driver om de tuffa livet i orten ;)

Vi började komentera en kompis status, sen mailade vi, sen smsade vi...och idag var vi båda i centrum och sa helt enkelt hej bara.
Hm...han var...lite töntig. Men vad vet jag. Körkort om två månader så det är värt att tänka på. Skojja!

Ska vänta vidare på mitt livs kärlek nu!

dfd





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥