Är ute i skogen med massa vänner. Äntligen...

Är ute i skogen med massa vänner. Äntligen hittat nr så jag kan smsa inlägg! Vi är 7 personer här ute och andra kvällen är snart igång. Kväll nummer ett resulterade i 3 plattors bortgång, en morgan och tre rakade huvuden. Var på väg att köra mitt hår med :-( delade säng med samma kille som härom dagen. Vi hade en ganska rolig stund. Har mött min överman när det handlar om känslokallt sex. Fick lära mig en ganska snygg grej. Att slänga över ett tuggumi snabbt och snyggit. Sen säger man ^ ville inte ha det längre ^ så fult! Typ hej du är en sopptunna! Lärde han min snygga " ska vi leka trollkarl? Jag sätter på dig sen försvinner jag " blev lite pinsamma igår. Folk kom in i rummet och höll på. Sen när jag gick ner igen skrek dom " wall of shame" ...fast han skrek till och dom slutade. Men fan vad onödig jag är. Varför hålla på så här bland sina vänner? Onöööööödigt! Ikväll ska jag sova ensam. Såå det så! Pusss






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥