Nattunderhållning och tankar.

Sitter uppe klockan halv fyra på natten och fixar med designen.
Jag kan inte sova shalalalala...
Är kluven och allt känns konstigt.
På fredag ska jag på fest med mitt "på G"..
Det kommer att vara minst 5 killar som jag legat med där.
Är oftast ganska chill med de jag legat med,
det är ju bara ytligt trots allt..
Men på fredag kommer även den enda killen jag någonsin varit kär i ..
Vi pratade häromdagen och han erkände att han alltid gillat mig och att han mkt väl skulle kunna ha 'någonting' med mig.
KUNDE DU SAGT DET LIIIITE TIDIGARE?!
Aja.. det hade förmodligen inte blivit något ändå eftersom jag blir så rädd.
"Kom inte nära, jag dödar dig med min isstråle" (typ).
Vet inte. . mitt på G vet ingenting om oss heller,, eller de andra killarna.
Lika bra så, mindre drama.

Dont let the bedbugs bite!
xoxo //Tindra








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥