Ett minne.

Vid min sida ligger han och andas tungt. Jag trötta ut han ordentligt och förhoppningsvis somnar han snart. Han ler och pussar mig i pannan. Jag gjorde riktigt bra ifrån mig idag. Det känns i kroppen och kanske även jag kommer somna ikväll. Jag ler,ger han en lätt puss och lägger mig med ryggen tätt in till hans varma kropp. Hans armar omfamnar mig och jag känner hur avslappnad han är. I just min närhet och ingen annans. För ikväll, men det gör mig ändå rörd. När hans hand slutar smeka mig försiktigt över höften vet jag att han har somnat. Först då kan jag släppa ut det jag känner. Innan han ens var klar kom känslorna.  Självförakt, ångest, skam, panik, men även en viss stolthet. Stoltheten över att kunna ge någon annan njutning.
Hans andetag är tunga och jag smyger bort från honom till toaletten.
Jag tar en dusch och tvålar in mig flera gånger. Gnuggar hårt fast jag vet att jag inte blir renare.
I spegeln ser jag en tjej som jag inte vill känna igen. Hon är smutsig och billig, men hon ler åtminstone.
Tillbaka i sängen med en kropp som skriker efter omtanke. Jag krånglar mig in i hans famn och genast känns allting lite bättre. För stunden.

Kram Angii

mysan

desamma allt bra annars? :)

2011-04-10 | 23:15:51 | http://myedenvad.blogg.se/
Claudia

haha I know! :D

2011-04-10 | 23:31:53 | http://claudiias.blogg.se/
Emelie

Var gärna med i dagens blogg som jag precis har publicerat på min blogg! :)

2011-04-10 | 23:45:04 | http://emeliesaraelin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥