Xnr2:s ändrade relationsstatus

Såg nyss Xnr 2s ändrade relations status på facebook. Tjejen han hade innan mig och han är tillsammans igen.
Jag gillar honom inte, men det kom en våg av ångest över mig.
Blev en av dessa älskade lungnande tabletterna och så en cigg till det.
Standard.
Förstår inte, var på väg att släppa en tår.
Alla minnen kom upp till ytan och tankar som
"har dom de bättre än vad vi hade det" "Är de med varandra som vi var" "Är han snällare mot henne"
Snurrar runt i huvudet
Det känns lite jobbigt att han "vann". Alltså träffade någon ny snabbare än mig.
(ja, jag drömmer om någonting stabilt).
Ska försöka reda ut mina tankar innan jag somnar....men först måste jag plugga :(
Orkar inte! Gosh, men imorgon är ett av de största proven klara så då kan man kanske andas igen.







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥