Gråtande barn och Söta killar :)

Nu sover äntligen Beeebisen så jag äter middag :)
Han låg och sov i vagnen och vaknade när jag bar in honom....Sötnosen började gråta och ville inte sluta.
Efter ett bra tag somnade han om och då vågade jag inte röra på mig...så där låg jag i en timme typ :)

Nu är allting luuungt och fint iaf!

Herr P är hur gullig som helst! Vi sågs idag när jag hade beebisen med mig...och han gjorde en sak som Mister F aldrig gjort eller skulle göra...han hälsade men en Puss, mitt bland massa folk!
Det är någonting jag uppskattar väldigt mkt! Så...enkelt men endå blir jag så jävla glad.
För mig betyder det mkt...då han visar att han inte skäms för mig.
Och ser de som en självklarhet...att lixxom pussas fast folk ser.
Jag är konstig!

Imorgon kommer jag att träffa både herr P och mister F.Herr P glömde en sak som han måste ha och därför kommer vi att träffas imorgon...Pirr!
Mister F och jag ska ju som tidigare sagt ses imorgon kväll. Känns lite fel...men den ena är ett "objekt" och den andra är fin.
Objekt = en kille det aldrig kommer bli någonting med ( ömsesidigt).
Men självklart inte ett Objekt som ett föremål.
Ni förstår!









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥