Pausar livet idag.

Igår kväll var mysig. Vi lade oss och kollade på en film och bara mös. Det är ganska härligt att göra det med honom. Bara avslappnat och lungt, utan att behöva pausa filmen för att göra annat. Han ställer inga krav på mig och det är underbart.
Även om vi inte skulle ligga med varandra skulle han stanna vid min sida hela natten.
Hans famn är mysig.
Han är ganska mysig.


Idag tar jag ledigt från livet och ska vara ensam. Låta min kropp få vila och ge hjärnan lite tid att tänka. Kanske ska lägga mig och gråta en skvätt.
Gosh, igår klarade jag mig från att böla när mister F var här. Fast jag satte mig på balkongen med mamma och då brast jag totalt. Som tur är märkte han ingenting.

Kreaktiiteten bubblar i mig. Ska sätta mig ner och skriva lite. Langar troligen upp en kort novell eller liknande senare idag. Önska mig lycka till! :)

Dagen närmaste planer
Ta hand om mig själv
Ta morgon ciggen
Mysa ner mig i sängen och plugga
Slappna av.
Dricka Kaffe!
Försöka Prata med Mister F om "oss", vad fan är det vi håller på med?
Prata med min älskade broder
Försöka lugna ner mig och första att han kommer att klara sig.
Prata med mitt ex om "oss"


Fukkad kärlek från Angii.





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥