Först då kan jag glömma hur smutsig jag är för en stund

Det var just mig och ingen annan han valde ikväll.
Att han väljer mig för att ge honom njutning får mig att känna mig speciell för en stund.
När hans händer rör vid bekräftar han att jag är vacker. Värd att röra vid.
När han viskar hur mycket han vill ha mig vet jag att jag är bra.
fokus ligger inte på mig, det gör den aldrig.
Att höra honom stöna lätt när jag kysser honom ner för magen får mig att rysa.
Det är de som får mig att njuta.
desto kåtare han är, desto bättre har jag lyckats.
Jag får min bekräftelse och han får sin njutning.
Jag älskar att känna hur han kommer i mig.
För det är just mig han valt att komma i.
Det finns en betydlig skillnad...
Han går därifrån med ett leende på läpparna
Jag plågas av våran stund i dagar
Tills någon annan får mig att vara speciell.
Först då kan jag glömma hur smutsig jag är för en stund








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥