Sleeeeeping time.

Dags att sova...undrar vad de är för härlig mardröm som väntar idag.
varje natt i snart två veckor. Har försökt prata om drömmen jag hade sist, men börjar bara gråta.
Kanske är det därför jag känner ett så starkt behov av närhet?
Även om mardrömmen är där så ligger någon intill mig.
min oro och panik dämpas av tryggheten.
Det är någonting som är unikt mellan mig och mister F.
Inte unikt för alla, men för mig.


Vi har inte sex med varandra så ofta.
Att bara ligga tätt intill honom utan att han kräver någonting av mig känns...skönt?
Han ligger bara där.
Att vakna upp bredvid honom är underbart.
Den bästa "tiden" jag har med honom.
I två timmar kan vi ligga och halv sova intill varandra.
Bara kramas och hålla om varandra.
Unik.
Han slänger inte på sig kläderna och drar.
Han stannar med mig över natten.
Unikt.
Är van vid att kläderna slängs på och killen skyndar sig iväg.
Hör av sig nästa gång han behöver mig.
Men aldrig ger mig den tryggheten.
Kan det vara så att Mister F börjar "bota" mig.
Byggs mitt självförtroende upp av de här?
Eller...kommer de bli som vanligt när han och jag slutat att ses?
Kommer jag ligga där gråtandes när nästa kille lämnat sin falskhet inne i mig?









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥