Natt med ett barn.

Vilken natt!
Sova på spänn i två timmar för att sen vakna av en gråtandes beebis...om och om hela natten!
Idag har jag varit så jävla slut. Hans mamma skulle komma imorse och hämta honom, men ah.
(Från början skulle jag bara ha honom under kvällen)

Klockan halv tre hörde hon av sig, ett sms, "Vad gör ni"
kvart över tre messa hon igen "kan du möta min om 45 min?"
En timme och en kvart senare messar jag henne och säger att vi är där...får tillbaka ett "kom hit"
Inte ens ett Tack, har de gått bra, vad snällt av dig. Ingenting. Hur kan man vara så otacksam?

Blir så arg, hon kolla på mig som att jag hade slagit hennes barn typ. Som att jag har gjort någonting fel.

Klarar inte av sånt!

Nu ska jag sova, han inte ens äta middag igår!
Sooova...känns underbart! Totalt förstörd.
Men fyfan, vad mysigt det har varit!
Jätte gullig unge!







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥