Inte för att jag behöver det, utan för att jag vill.

Sitter här med huvudvärk och lider med allt plugg!

Kommer eventuellt att träffa mister F senare idag. Vore ganska skönt att få sova med någon inatt. Inte för att jag behöver det, utan för att jag vill. Det är så avslappnande att ha honom där.  Har kommit på att de hela är ganska ironiskt…vi är nog med varandra för att vi inte vill vara ensamma, men ändå inte ha någon. Tror det är så iaf…för någonting seriöst…nejnejnej…inte på världskartan!

Hur många gånger ska jag påpeka det? (haha)

Kan väll passa på och säga att den där snygga killen är ganska rolig oxså ;)

Han är ganska blyg, tror jag.

Jag gillar de, man ska inte vara för självsäker :)

 

TINDRA Sökes!

Får inte tag på henne!

 







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥