Ingenting Idag Heller

Blev ingenting med mister F idag igen. Lördag siktar vi in oss på istället.
Ser ut som att vi kommer ta det lugnt då bara..skönt.
Samtidigt som jag är besviken är jag ganska glad ändå
Det har kommit saker emellan som gjort att han måste ställs in så det är lugnt.
Men jag har saknat honom lite.
Har varit så glad i några dagar nu och varit lite orolig för att de ska brytas om jag är med honom.
Inte för att han gör mig ledsen, tvärtom.
Han gör mig verkligen glad!
Det är ju bara de att jag kan använda honom för att göra mig själv illa.
Schizofrent!

Blev inga svar idag eller "dagens Tips"  Är nästan klar, men kan svara bättre så de får vänta tills imorgon.
Har börjat skriva om min "hemliga internet kärlek" .
Och för er som undrar...det går en halvsnygg kille i min skola...


Läppar mot läppar

Kropp mot kropp
Oroliga händer mot säkra
Nervös mot målmedveten
Dig mot mig.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥