Förbjuden Frukt

Första delen ur Medina-förbjuden frukt. Underbart fin låt! 
Det är bland de bästa jag har hört!
Hela låten finns på
http://www.youtube.com/watch?v=kWhTibi-ibc&feature=related



Vi hade träffats några gånger i smyg
nångång på café promenerat i skogen bredvid mitt hus
på en led som va mysig, knappt nått folk
så vi kunde glida runt där i fred
jag visste om att om nån skulle få reda på nått
så skulle helvetet falla ner över oss
och ja sa till henne flera gånger
(ey det e lika bra att vi lämnar det nu innan det e försent)
men då blev hon sur, hon ville mycket mer
men hon va fängslad i kedjor,
gjorda av familjens heder och kulturens seder
det va svårt för oss båda men mest för henne
jag hade ju ett val medans hon var låst i hemmet
o kärleken brann och dom få nätter vi hann
träffas en stund, vare jävligt svettigt och varmt
imman klädde mina fönster och vi skrev in våra namn
a hjärta - lika med sant
hennes svarta hår va så lent och doftade härligt
och hennes bruna ögon fångade mig som en fé med sin närhet
jag steg upp som solen när hon bruka le mot mig ärligt
ja va kär, utan motstycke farligt begär
hennes skratt va förtrollande,
varje gång vi ville kyssas fick vi se till att ingen kollade
hon gjorde mig hel och jag ville ha hennes hand
jag ville att hon skulle heta jammali i efternamn
men hon försvann plötsligt en natt, jag blev som besatt
ringde henne tusen gånger, och allting blev svart
en vecka efter läste jag en notis i bladet
en ung flicka hade blivit mördad av sin fader
http://www.dubcnn.se/wp-content/uploads/2009/11/medina_press3-666x470.jpg






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥