Du har sett så lycklig ut de senaste dagarna.


Tror det är dags att erkänna hur feg jag är.
Så fort en kille kommer mig nära blir jag rädd och backar.
Speciellt om de är en "bra" kille...ni vet, röker inte, dricker inte, festar inte osv..
Tror de killarna skrämmer mig för att jag inte känner att jag är värd dem.
Och varför ska min rädsla resultera i krossade hjärtan?




Gosh, haft ett långt prov på nästan fem timmar idag och känner mig lagom slut. Men det är skönt endå...en till kurs avklarad! Woooho!
Nu ligger jag ner myst i sängen och lyssnar på musik och bara njuter av livet

"Du har sett så lycklig ut de senaste dagarna"

Det värmde!
Känner att jag är inne i en bra period just nu och vill inte bryta den....
På lördag är det två veckor sen sist...Det är länge..

Förresten, har snackat med den där snygga killen i min skola över sms hela dagen idag.
Innan man lärt känna någon är det så...pirrigt...
Speciellt om han är snygg!
Och sen försvinner pirret när han inte är ett roligt sms längre, utan någon jag känner...
Om det ens blir så...vem vet?








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥