Dagens Tips, ämnet..självrespekt?

efrqe

Låt aldrig någon stjäla din tid.
Som jag skrev tidigare har jag haft tid att tänka idag.
Båda mina X saknade respekt för min tid.
De förstod inte att man faktiskt struntade i att planera någonting om man skulle ses. Det hände ganska ofta att "han bara skulle dricka en öl" när vi hade planerat att ha en myskväll. Där satt man för att han skulle komma "snart" ensam i soffan och väntade. Sen blev de ju aldrig en öl, utan en hel kväll med öl och sms som
"kommer snart".


Mitt tips blir alltså: Låt aldrig någon stjäla din tid.
Tänk efter, sitter du och väntar ofta? planerar ni saker som inte sker?
Och hur ofta planerar du in honom/henne för att personen i sista sekund ställer in?
Det är inte okej. Vi lever en enda gång och att sitta ensam hemma mot ens vilja för att alla andra dragit ut eller är upptagna är inte roligt. Man blir ledsen och låst.

I have a memory!


Pussar Från Angii





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥