Arga Tjejen är tillbaka J

Arga Tjejen är tillbaka J

Nääää, skojja…idag ska man vara lite glad iaf tycker jag.

Nästa plan med mister F är på söndag. Men ah….förväntar mig inte mycket.

Igår vare faktiskt mitt fel. När klockan var 22.00 och han äntligen visste om han skulle ut eller inte så kände jag att klockan var för mycket för att börja röra mig mot honom. Han hade ingen lust att åka till mig heller så…de blev ingenting.

Nu är det tre dagars festande som väntar. Idag, imorgon och lördag.

Idag blir de  bara något glas vin och mys i parken. Ska iväg på en konsert senare så vi ska värma upp lite innan. Fredag ska jag Festa sönder den där parken! Utan problem…den ska pajja. Lördag blir det att festa med en Arbetes kompis. Har inte bestämt vart ännu. Men de kommer bli kul iaf! Känns bra att ha planer den här helgen…kompenserar upp förra helgen om man säger så.

 

Det kommer bli ”haff” den här helgen…hoppas jag J

Någonting intressant att skriva om…

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥