Singel...

 

En period med bråk resulterade i att vi är singlar just nu.

Fast vi åker till Grekland imorgon…som vänner.

Utan press på varandra. Vi båda är överrens om att vi får se vart de leder. Vi kanske kommer därifrån lyckliga med varandra. Vem vet?

Jag satte ner foten idag. Sa att det räckte.

Han mår piss. Verkligen dåligt, och det är mitt fel. Anser han när han är arg. Jag vet att det inte är så och de säger han oxså när han är lugn. Jag kan inte göra mer än att stötta honom och finnas där. Jag älskar honom och vill att han ska vara lycklig. Men jag måst ha en gräns. Det går inte att trampa ner andra för att man själv inte mår bra.

Han knappt vakna innan han ringde och bråkade idag.

”måste ha en lösning. Vi har bråkat för mkt”

” Vi tar inte det här över tele. Vi blir arga bara.”

”Vi tar det nu, annars betyder inte jag någonting för dig”

10 min efter jag vaknat. Hade inte jag gjort det hade de spårat ur idag igen. Han kan ringa 10 gånger på en halvtimme…

Vi pratade och allting var bra.

Jag låg i hans säng och vilade medans jag väntade på att bli hämtad. Sa tydligt flera gånger att jag ville vila för att jag bara hade sovit 5 timmar och han väckte mig. Berättade att jag har hur mycket som helst att göra och ingen tid alls. Snälla… Acceptera det och låt mig få vila. Kommer bli ett vrak och skulle verkligen behöva det. Snälla.

Det fick jag inte. Han la sig och börja peta på mig. La sig över mig och börja rota i min mobil.

Sa samma sak igen..men nä. (det här höll på i en halvtimme)

Frågade varför han inte kunde acceptera det och fick svaret att han inte tänkte bli tofflad.

Han vart arg…

( Sen sa han att han bara skulle testa mig och se om jag skulle bli arg)

Om man inte kan acceptera en så liten sak utan att bli arg … hur blir det då om det är större saker?

Han har ingen respekt alls för mig, och därför tog det slut. Kan man inte ens respektera varandra ska man inte vara tillsammans.

Såå vart det med det, men grekland imorgon känns bra för båda i alla fall.

Skönt som fan. Kommer vara lite off nu såklart. Ska försöka få upp någonting. Kanske mailar tindra så hon får lägga in det. Så gör jag!

Låt aldrig en kille ta din stolthet.

Låt han inte ta din värdighet.

Låt han inte trycka ner dig.

För du är underbar!

 

 






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥