Den dagen jag faller på knä framför en kille...

Nu är det så där spännande igen...är det bullar i ugnen eller inte?


Min pojkvän har hets.
7 missade samtal och 10 sms
Hur kan han bli arg för att jag sover klockan halv 4a på natten?
Ser ingen logik i det.
För något år sen hade jag bytt ringsignal för att vara säker på att jag skulle vakna..
Nu skrattar jag mer och sätter den på ljudlöst.
Kommer aldrig vika mig på det sättet.
Anpassa mig efter orimliga krav.

Den dagen jag faller på knä framför en kille
Är den dagen jag knyter min sons skosnöre


Slängde in någonting snabbt bara...måste springa med hunden nu..






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥