Det hände igen...

Jag gjorde det....igen.

Var ute och festade igår...eller vi var ca 40 personer utomhus med en stereo, vet inte vad det kallas :)

Sen hittade jag en tjej som ville sova med mig någonstans...Hennes vänner skulle hem och hon ville stanna kvar, så ofc fick hon det. Inga bussar gick så vi skulle sova i gästrummet hos en killkompis.
Och fine...La henne där (hon var full) och sen gick jag in till han och kollade på film...
Och det vet vi alla hur det slutar!


.
Killen är ju bara min killkompis sen 12 års ålders "bästis"

Båda var fulla så de blev en liten "paus".
Min nyfunna vän i gästrummet började hosta så han gick och kollade till henne.
Sen skulle han bara på toa...
Jag hann somna innan han kom tillbaka.
När jag vaknade igen låg jag där naken och ensam.
Låg kvar där ett tag men insåg till slut att de inte skulle komma någon och lägga sig bredvid mig.
reste mig och tittade runt lite innan jag hittade honom.
Han låg i den sängen jag egentligen skulle sovit i.
Fast den sängen var full med vikta kläder..så jag skulle dela med den nya tjejen..
Allting låg slängt på marken och där sov han.
Fy fan...ville bara dra därifrån men hade lovat att vara kvar när hon vaknade.
Så...de var bara att bita ihop, smita ut och röka för att sen krypa ner bredvid henne och sova vidare.
Ville bara gråta.
Ångrar mig, trodde inte att jag skulle ha de här problemen igen.
Trodde det var över...men nej.
tidigare på kvällen bestämde jag mig för att ligga med honom.
Som att testa mig själv.
Kan jag fortfarande få vem jag vill?
Svaret är ja...men kommer jag någonsin bli den jag vill vara?





Duger för att knulla...


Panda

Behöver du en kram? Maila mig.

2011-08-13 | 14:52:47 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥