Fuck, är jag bara en trasig flicka?

Idag...har jag inte lämnat sängen.
Har tryckt bort alla känslor för länge.
Ångest...rökte igår...Ångest
Behöver Kärlek...Behöver dricka
Fuck, är jag bara en trasig flicka?

Imorgon ska jag träffa han... vet inte om jag vill de ens.
Men han måste få sina saker och vi måste lätta upp stämningen mellan oss.
Börjar i samma skola snart igen och pallar inte tjasa då.
För mkt plugg för sånt!
V:i ska åka och bada bara
Funderar på att få han i säng en sista gång.
Och ge 200% för att sedan gå därifrån.
Låta det bli hans sista minne av oss på det sättet.
Låta han ångra sig lite :)









Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥