Tre dagar från min Dagbok.



Här kommer tre dagar som jag hittade i min dagbok och vill dela med mig av!




Saknad

Igår kväll kände jag en längtan efter någon. Känslan var inte riktad mot någon speciell.
Jag ville bara ha någon där vid min sida. Det handlade inte bara om sex utan även känslan av trygghet. Kärlek, en famn att slappna av i.
Jag längtade efter oskyldiga kramar och armar som håller om mig. Jag ville ha någon där som såg mig, slippa känna mig ensam och bortglömd. Vara behövd.
Att känna sig ensam är egentligen som att ljuga för sig själv. Man kan ju inte glömma att det finns vänner och familj som hela tiden är med en.
Ikväll kommer jag troligen tysta saknaden....vi ses senare!







Gårdagens saknad!


Finns ett ord att förklara kvällen med, misslyckad!
Jag fick sällskap, men verkligen inte det jag ville ha.
Det var äckligt, groteskt, vidrigt, skamligt och fyfan..
Jag ville ha en varm famn att vila i. Känna mig värd någonting.
Han kunde lika jävla gärna spottat på mig.

Killen är snäll och vi har träffats ett tag. Igår var första gången vi skulle ses hemma hos någon av oss.
Han sa knappt hej till mig. Han var iskall och ignorant, kysste mig utan att ens ge mig en kram innan.
Vi bestämde oss för att se en film och innan de pratade vi lite. mitt i en mening avbryter han mig och säger
" Tyst, jag bryr mig inte". Vi hade sex och de är knappt värt att kalla sex. Alla kläder på och inget förspel.
Mest egoistiska killen jag träffat. Efter de drog han bara härifrån och där låg jag.
Gråtandes och illamående.
(har inte träffat honom sen dess)



UMO

Befinner mig på UMO och väntar på min tur. Drop in är alltid fullt här..irriterande.
Förstår mig inte på deras prioriteringar. Det tar bara in ett visst antal och det är ju självklar. Det om är lite knasigt är att de som behöver dagen efter piller kan gå hem utan. De känns som att de borde prioriteras och gå före klamydia test. Det finns ingenting värre än att gå runt och fundera på om man är gravid.  Ush.
Jag är här för dagen efter piller och ska göra ett klamydia test när jag ändå är här. Ska tatta kondomer oxså, så slipper jag hamna här! Borde inte de ligga på killarnas ansvar?
De händer väldigt ofta att de inte har någon och tkr att vi borde strunta i det bara. Lätt för dom att säga när konsekvenserna blir mina!



Efter UMO

Äntligen klar här inne!
De gick bra när de väl blev min tur. Fick dagen efter piller och kollade om jag var gravid oxså...och så är väskan fylld med kondomer! Dumma killar..
Nu är de bara att vänta på resultatet av testet...håller tummarna för att jag är "ren".
Fick en ny tid om tre veckor då jag ska kolla om jag är gravid. Även om jag tog pillret finns det en chans att de är en bebbe i magen ändå Hoppas verkligen att de inte är det, vägrar att göra abort! Killen som isf är pappa skulle inte vara glad.
Är otroligt glad över att jag gick hit idag. Var tydligen i den perioden där de är som enklast att bli gravid.  Otrevligt...Dumma kille och dumma mig.


Puss Angii.




SS

It takes two to tango, därför är det rätt puckat att påstå att kondomer bara skulle ligga på killars ansvar.

2011-04-28 | 22:49:47 | http://kombinationskristus.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥