Update.

Hellu! det har varit fullt ös sen i torsdags så det har inte funnits tid att skriva någonting tyvärr.
men det finns så mkt att säga att jag inte vet vad jag ska börja.
Festen spårade liiite, men vi hade kul iaf!
Kommer skriva flera inlägg om allting som har hänt
På torsdagen träffade jag en kille som var väldigt snäll. Nu så där i efterhand är jag ganska glad för det. Varit med varandra konstant i 4 dagar. På fredagen låg vi och vilade i en soffa. Den "delen" där vi låg var avstäng och därför var jag väldigt avslappnad. Min klänning hade åkt upp i midjan och genom mina tights syndes trosorna och rumpan väääldigt mkt. Allting är lugnt och bra...tills rummet lyser upp av en blixt. Någon jävel fotade oss. Vi gjorde ingenting, men det är inte en bild som ska finnas. Blev ett jäävla liv kan jag säga! Var väldigt orolig och ledsen. Vet inte om v fick bort bilden eller inte, menmen.

Det är för mkt för ett inlägg.
Men F.Efter att varit med någon i 4 dagar och verkligen trivts med det kändes det lite jobbigt att skiljas åt och veta att man inte ses igen. För mig iallafall. Verkligen en toppenkille med ett hjärta av guld...


Torsdag: Ut och chill kröka...träffa och sova med F.
Fredag: Tindras fest...kröka..drama..kul...sova i en städskrubb med F
Lördag: Impulsivt åka bort med F. Krökade.
Söndag: Hem igen, men direkt till fest. Dricker för mkt...blir kallad groggluder. F kommer och hämtar mig (bär) och så sov jag där igen.
Måndag: Vakna upp och ta det lugnt med F.
Mängder med kärlek från Angii!






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Tindra & Angelina
Bor: Wonderland
Ålder: 18&17

♥♥♥ Vi är två tjejer som skriver om sexmissbruket och välkomnar er in i våra liv och tankar.♥♥♥